Ketä olemme?

Seurakunta

Seurakuntamme

Olemme joukko ihmisiä, jotka ovat ottaneet Jeesuksen vastaan pelastajana sekä syntien anteeksiantajana. Päämääränämme on, että jokainen löytäisi tien kotiin Jumalan yhteyteen. Haluamme tukea sinua elämän eri haasteissa sekä olla rinnallakulkijana.
Haluamme kohdata ihmiset yksilöinä. Seurakuntaamme ovat tervetulleita ihan jokainen. Tule rohkeasti tutustumaan tilaisuuksiimme. Otamme sinut ilolla vastaan!

Usko

Aikojen alussa Jumala loi maailman ja kaiken mikä siinä on. Hän loi priimaa, viimeisen päälle hyvää. Luomistyönsä kruununa Jumala loi ihmisen. Alussa yhteys ihmisen ja Jumalan, joka on rakkaus, välillä oli täydellisen hyvä: ei häiriöitä, eikä esteitä. Mutta ihminen lankesi syntiin, saatana huijasi häntä ja niin tuo yhteys katkesi. Täydellinen rakkaussuhde Luojan ja luotujen välillä rikkoutui. Mutta Jumalalla oli suunnitelma valmiina. Kun aika oli valmis, Jumala tuli maan päälle ihmiseksi ja eli täysin synnittömän elämän. Hän oli valmis nöyryyttämään itsensä ja kärsimään tuskallisen ja häpeällisen ristinkuoleman, koska hänen sydämensä itki rakkaudesta sinuun. Jeesus maksoi hinnan sinun synneistäsi ja siksi Jumala tarjoaa sinulle tänään anteeksiantoa ja uutta elämää Hänen yhteydessään. Tulet mistä tulet, on elämäntilanteesi mikä tahansa, tuntuu sinusta kuinka toivottomalta tahansa, niin et kuitenkaan ole toivoton tapaus. Jeesus tuli pelastamaan yksinäisiä, kadoksissa olevia, epäonnistuneita, toivottomia tapauksia. Sinä tarvitset Jumalaa, joten anna pelastaa itsesi!

Lähetä esirukous